قهرمانی در گفتگو با مهر: امیدوارم داوران جدید بین المللی الیت شوند/ نمی‌دانم چرا از لیست کنار گذاشتنم
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

داور ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط سنی داوری در آسیا امیدوارم داورانی که وارد لیست بین الملی شده اند الیت شوند،گفت: دلیل کنار گذاشته شدنم از لیست داوران بین المللی را نمی دانم.

محسن قهرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص لیست اسامی داوران بین المللی اعلام شده از سوی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: من واقعا دلیل کنار گذاشته شدنم از لیست داوران بین المللی را نمی دانم و فقط می توانم بگویم که دست آقایان بابت این موضوع درد نکند.

وی در همین خصوص افزود: من در خصوص دلایل کنار گذاشته شدنم از هیچ چیزی خبر ندارم. من 8 هفته در رقابت های این فصل لیگ برتر سوت زده ام و از نظر بدنی نیز کاملا آماده ام، ضمن اینکه سخت ترین بازی هفته هشتم را بین تیم های پرسپولیس و نفت تهران بدون هیچگونه مشکلی قضاوت کرده ام. مطمئن باشید اگر مشکلی داشتم در این 8 هفته به من قضاوت نمی دادند بنابراین باز هم تاکید می کنم که هرچقدر فکر می کنم به هیچ جمع بندی نمی رسم به چه دلیلی مرا از لیست داوران بین المللی کنار گذاشتند؟ به مکه ای که رفته ام از هیچ چیزی خبر ندارم و نمی دانم دلیل این کار چه بوده است.

داور ملی فوتبال ایران اظهار داشت: ماحصل جلساتی که آقایان در کمیته داوران گذاشتند منجر به این لیست و کنار گذاشته شدن من از لیست داوران بین المللی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که خط خوردن از لیست بین المللی چه تاثیر منفی از نظر روحی و روانی بر روی شما می گذارد، گفت: شک نکنید که این موضوع از نظر روحی و روانی بر روی من تاثیر منفی خواهد گذاشت چون بحث داوران بین المللی انگیزه زیادی می خواهد، در حال حاضر من 38 ساله هستم و 7 سال دیگر برای قرار گرفتن در لیست بین المللی و 10 سال دیگر برای قضاوت در داخل ایران  وقت دارم بنابراین چاره ای ندارم جز اینکه به کارم ادامه دهم.

قهرمانی در خصوص داورانی که به لیست بین المللی اضافه شده اند، گفت: با توجه به اینکه شرایط سنی داوری در آسیا زیر 33 سال می شود امیدوارم داورانی که وارد لیست بین الملی شده اند، الیت شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان